Door Ben Maas op 11 maart 2014

Stemadvies PvdA Bladel

Beste inwoners van de gemeente Bladel
Volgende week is het zover, U zult er deze week en de afgelopen tijd veel over horen. De gemeenteraadsverkiezingen staan op stapel.

PRO5 staat voor de vijf dorpen in de gemeente, want elk dorp is uniek.
We richten ons op ontmoetingen, daarvoor zijn voorzieningen en locaties essentieel. Waar mensen elkaar ontmoeten ontstaan
mooie dingen. Dat geldt voor iedereen, ouderen, jongeren en alles daar tussen. Initiatieven van jongeren moeten worden gewaardeerd en gestimuleerd, en niet met een overdreven bureaucratie worden uitgesteld. Voor ouderen moeten woon- , werk-, ontmoetingsontwikkelingen alle aandacht krijgen. Daarnaast is zorg dichtbij van het allergrootst belang.

Verder gaat onze grootste aandacht uit naar woningbouw, gezondheid en duurzaamheid. Wat dit concreet voor uw dorp betekent kunt u lezen op www.pro5.nu

Ook in de PC55 leest u deze week wederom uitgebreid, van alles over onze visie. Met nieuwe, frisse en ervaren mensen gaan we aan de slag om een eigen invulling te geven aan onze plek in het sociale en solidaire deel van de Bladelse politiek.

We hopen uw vertrouwen te krijgen!

Stem op 19 maart,

lijst 5,

PRO5.

Samen Werken ! Begonnen in de dorpsraad van Netersel ben ik 12 jaar raadslid en fractievoorzitter geweest van de PvdA Bladel. Het doet me goed dat de PvdA samen met GL aan de wieg heeft gestaan bij de oprichting van PRO5. Een krachtig bestuur De gemeenteraad moet samen met de wethouders een modern professioneel