Door Marcel Roks op 23 april 2013

PvdA: Rode loper voor Hapert!

De plannen  voor de herinrichting van de Markt in Hapert zijn veel besproken.

Er is ook nagedacht over de zichtbaarheid van het centrum. Het opzetten van een duidelijke verkeers-entree voor de Markt gebeurt door de bestrating : de zogenaamde rode loper.  Voor PvdA kan dat niet rood genoeg zijn. We willen binnen onze fractie pleiten voor verlenging van de rode loper tot aan het kruispunt Kerkstraat/Leeuweriklaan.  Op deze manier wordt nog duidelijker aangegeven waar het centrum begint.

Een zorg blijft de verkeersveiligheid en met name de noordkant van het centrum. Het bestaande zebrapad geeft te weinig bescherming voor de voetgangers. Heeft u ideeën, suggesties of andere tips, laat het ons weten!