Door Marcel Roks op 23 juni 2013

Keuzenotitie Plattelandsnota

De keuzenotitie is tot stand gekomen dankzij vele participanten in diverse klankbordgroepen, o.a. ZLTO, GGD, Burgerinitiatief LOG Hulsel Netersel Bladel Lage Mierde, Nederlands Brabants Landschap.

Zij hebben een goede bijdrage geleverd aan de ruimtelijke invulling van het buitengebied.  Dat is   bepaald aan de hand van de onderwerpen: landschap, landbouw, milieu, natuur, economische activiteiten en wonen. Een groot aantal keuzes worden nu voorgelegd aan de gemeenteraad. Belangrijke keuzes waarbij ook  belangen worden afgewogen die tegenover elkaar staan. PvdA durft keuzes te maken, rekening houdend met maatschappelijke ontwikkelingen en aandacht voor de volksgezondheid. Als u uw belang wilt inbrengen en toelichten, dan bent u van harte welkom!